perjantai 27. kesäkuuta 2014
NOUSTAAN SEISOMAAN OMA PAIKKA OTTAKKAA
juhannus vietettiin konffassa pikkuserkkujen ja kavereitten kanssa. nähtii kans paljon tuttuja ja oli hauskaa taas kerran! oltiin myös jyväskylässä mökillä ja mummolassa.. nyt oon jo kotiutunut ja taitaa vähän flunssaa pukkaa :/ eipä tässä muuta kerrottavaa, toivottavasti tekin vietitte hyvän juhannuksen (:
lauantai 14. kesäkuuta 2014
TÄRKEINT ON ET ON KAIKKI HYVIN USKALTAA MENNÄ KAIKEN YLI
piiiitkästä aikaa! en oo tosiaan kirjotellu pitkään aikaan ja oon melkee unohtanu tän bloggauksen...
kävi myös mieles jos lopettais postaamisen tähä mut sit päätin kuitenki jatkaa!
tosiaan tän reilun parin kuukauden aikana on tapahtunu kaikennäköstä ja ajattelin jakaa muutamia kuvakollaaseja (:
1. kesäfiilistelyy 2-3. kevätnäytökset järvenpääntalolla 4. keravalla uturn!
lähettiin risteilylle saran veeran ja veeran äidin kanssa! oli tosi siisti reissu ja kiitti teille siit ♥
1. mä ja veera ♥ 2. mun ja brädin yhtäri 3. mun ja mgn yhtäri 4. brädin taustalaulajan kaa saatii kans yhtäri ku törmättii siihe!
1-2. uudet farkut 3.vaimonkaa yks päivä (; 4. lomafiilistelyy
1. yökyläilyy murujenkaa :3 2. selfiee 3. tänää kuvailtii 4. lovelyfriends
1. mäkkisafkaa ♥ 2. kavereittenkaa jillailuu 3. jumpassa kävin lauantaisin 4. tänään oltiin stadissa ja kuvassa ostoksia
tässä on siis muutamia kuvia tän parin kuukauden ajalta.. puhelimessa mulla ois paljon kuvia jaettavana mut laitoin ne tällee ''tiivistetysti'' tänne (: tästä puuttuu ainakin brädin keikka joka oli järvenpäässä ja puuttuu varmasti monia muita hetkiä ♥ mutta pitäkääpäs hauska loma!
kävi myös mieles jos lopettais postaamisen tähä mut sit päätin kuitenki jatkaa!
tosiaan tän reilun parin kuukauden aikana on tapahtunu kaikennäköstä ja ajattelin jakaa muutamia kuvakollaaseja (:
1. kesäfiilistelyy 2-3. kevätnäytökset järvenpääntalolla 4. keravalla uturn!
lähettiin risteilylle saran veeran ja veeran äidin kanssa! oli tosi siisti reissu ja kiitti teille siit ♥
1. mä ja veera ♥ 2. mun ja brädin yhtäri 3. mun ja mgn yhtäri 4. brädin taustalaulajan kaa saatii kans yhtäri ku törmättii siihe!
1-2. uudet farkut 3.vaimonkaa yks päivä (; 4. lomafiilistelyy
1. yökyläilyy murujenkaa :3 2. selfiee 3. tänää kuvailtii 4. lovelyfriends
1. mäkkisafkaa ♥ 2. kavereittenkaa jillailuu 3. jumpassa kävin lauantaisin 4. tänään oltiin stadissa ja kuvassa ostoksia
tässä on siis muutamia kuvia tän parin kuukauden ajalta.. puhelimessa mulla ois paljon kuvia jaettavana mut laitoin ne tällee ''tiivistetysti'' tänne (: tästä puuttuu ainakin brädin keikka joka oli järvenpäässä ja puuttuu varmasti monia muita hetkiä ♥ mutta pitäkääpäs hauska loma!
perjantai 2. toukokuuta 2014
VG 2014
mä vietin mun vappuni vappugospelissa kouvolassa. siel oli paljon ihmisii, hyvii laulajii ja dj:tä jq ihan huippumeno! tultii sieltä aika myöhää yöl ja vielki oon vähän väsyny.. tänää mul oli vähän kuumetta ja kurkku kauheen kipeen ja yskin kauheesti. ja vielä kun huomen ois tanssinäytöksetki! no toivottavasti ei ois huomenna enää nii kipee olo (: pitäkää hauska vklp!
maanantai 7. huhtikuuta 2014
#KUKAMUUMUKA
moikka ♥ en oo pitkää aikaa kirjotellu tänne mitää, mutta mulle kuuluu oikeestaan ihan hyvää! viikot menee tosi nopeesti ja kohta oon menossa laivalle kavereittenkaa (: cheekin keikalla olin tossa pari viikkoo sitten kun se esiinty järvenpään talolla. saatin sit kans yhteiskuvatki!
maanantai 3. maaliskuuta 2014
BOY LET ME LOVE YOU
toissa lauantaina kävin stadissa (:
cubus / 19.95e paras ostos tolta reissulta :D
kattelin matsii suomi - usa 5-0 !! ♥
mulle kuuluu hyvää ja mulla ei oo kauheesti kerrottavaa mun kuluneista viikoista mut tosiaan viime la olin stadissa ja myöhemmi katoin suomi - usa matsin joka päätty 5-0 !! viime viikol olin kavereittenkaa ja tänää olin roosan milan veeran ja jootnataninkaa mäkkäris ja tarjoustalos :D ja sori ku nyt on niin vähän kuvia mut kauheesti ois puhelimessa mut jos haluutte nähä kuvii mitä laittelen viikottai ni seuratkaa vaikka ig: yasmin_charlotta (:
nyt alan lukee tulevii kokeisii.. morjens ♥
perjantai 21. helmikuuta 2014
I ONLY NEED YOU WHEN MY HEART IS BEATIN
ystävänpäivänä haleja keräilin ♥
tänää katoin suomi-ruotsi otteluu, joka päätty 2-1 suomen tappioon D:
siiit on taas jonku aikaa ku viimeks postasin.. viime pe- la olin veeralla yötä ja veera tuli meille la-su yöksi ja oli kyl hauskaa (: sen jälkee oon käyny mäkkäris veeran. villen ja maxinkaa ja sit ollu vaa kotona. eilen käytii hakee mulle uus passi, niin pääsee sit huhtikuus laivalle ainaski :3 mutta nauttikaas lomasta vielä!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













