maanantai 3. maaliskuuta 2014

BOY LET ME LOVE YOU


                                                             toissa lauantaina kävin stadissa (:
                                                                         cubus / 19.95e paras ostos tolta reissulta :D
                                                                       kattelin matsii suomi - usa 5-0 !! ♥




mulle kuuluu hyvää ja mulla ei oo kauheesti kerrottavaa mun kuluneista viikoista mut tosiaan viime la olin stadissa ja myöhemmi katoin suomi - usa matsin joka päätty 5-0 !! viime viikol olin kavereittenkaa ja tänää olin roosan milan veeran ja jootnataninkaa mäkkäris ja tarjoustalos :D ja sori ku nyt on niin vähän kuvia mut kauheesti ois puhelimessa mut jos haluutte nähä kuvii mitä laittelen viikottai ni seuratkaa vaikka ig: yasmin_charlotta  (:
nyt alan lukee tulevii kokeisii.. morjens ♥

perjantai 21. helmikuuta 2014

I ONLY NEED YOU WHEN MY HEART IS BEATIN








                                                                     ystävänpäivänä haleja keräilin ♥

                                                 tänää katoin suomi-ruotsi otteluu, joka päätty 2-1 suomen tappioon D:


siiit on taas jonku aikaa ku viimeks postasin.. viime pe- la olin veeralla yötä ja veera tuli meille la-su yöksi ja oli kyl hauskaa (: sen jälkee oon käyny mäkkäris veeran. villen ja maxinkaa ja sit ollu vaa kotona. eilen käytii hakee mulle uus passi, niin pääsee sit huhtikuus laivalle ainaski :3 mutta nauttikaas lomasta vielä!

lauantai 1. helmikuuta 2014

OPEN YOUR HEART TO HEAR THE COMMAND


heei kaikki! mitä teille kuuluu? mulle kuuluu ainakin hyvää. mulla oli synttärit tossa pari päivää sitten ja täytin 14 vuotta 30.1 :) käväsin yks pv ostaa noi farkut trend expressist (39.95)  ku ne sopi kivasti ja oli muutenki kivat!  viime vklp olin veeralla tyttöporukalla yötä ja oli tosi hauskaa ja viel parhaassa seurassa ♥ tää viikko on menny hyvin, koulus kans. rosa tuli meille perjantaina yöks ja se on vielä toisenki yön. käytii tänää jumppaamas ja nyt paikat taas kipeen :D ja oltii kans ulkon kuvaa.

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

CAUSE WHEN I'M WITH HIM, I AM THINKING OF YOU

  ostoksia:
                                                                          New Yorker / 14.95      
                                                         koru / h&m 4.95  / korvikset / h&m 2.95 / sormus / glitter 1.75
                                                                                     h&m / 9.95

moikka! viime viikonloppuna olin roosalla milan,veeran ja millan kanssa viettämässä iltaa, otettiin kuvii, kuunneltii musiikkii, pidettiin hauskaa ja syötiin (: ja joskus yöllä fanny tuli hakemaa mut ja menin niille yöksi. tää viikko on menny kivasti ja koulus kans hyvin. lauantai aamuna lähettiin fannyn kanssa willaan ja oltiin siellä monta tuntia, ostin sieltä paidan legginssit ja koruja. aattelin muuten käyttää tota paitaa ehkä enemmän harkoissa (: lähtiessä willasta mulla oli kauheet selkäkivut... btw ensviikolla alkaa taas harkat ja mun pitäis pikaisesti ilmottauttuu ja ajattelin mennä siskonkaa hip hop edistyneisii. mua vähän jännittää kun en oo ennen tanssinu hip hoppii ja viel edistyneis :D joten saa nähä miten pärjään, toivottavasti hyvin. 
moikkaa ♥