perjantai 21. helmikuuta 2014
I ONLY NEED YOU WHEN MY HEART IS BEATIN
ystävänpäivänä haleja keräilin ♥
tänää katoin suomi-ruotsi otteluu, joka päätty 2-1 suomen tappioon D:
siiit on taas jonku aikaa ku viimeks postasin.. viime pe- la olin veeralla yötä ja veera tuli meille la-su yöksi ja oli kyl hauskaa (: sen jälkee oon käyny mäkkäris veeran. villen ja maxinkaa ja sit ollu vaa kotona. eilen käytii hakee mulle uus passi, niin pääsee sit huhtikuus laivalle ainaski :3 mutta nauttikaas lomasta vielä!
lauantai 1. helmikuuta 2014
OPEN YOUR HEART TO HEAR THE COMMAND
heei kaikki! mitä teille kuuluu? mulle kuuluu ainakin hyvää. mulla oli synttärit tossa pari päivää sitten ja täytin 14 vuotta 30.1 :) käväsin yks pv ostaa noi farkut trend expressist (39.95) ku ne sopi kivasti ja oli muutenki kivat! viime vklp olin veeralla tyttöporukalla yötä ja oli tosi hauskaa ja viel parhaassa seurassa ♥ tää viikko on menny hyvin, koulus kans. rosa tuli meille perjantaina yöks ja se on vielä toisenki yön. käytii tänää jumppaamas ja nyt paikat taas kipeen :D ja oltii kans ulkon kuvaa.
sunnuntai 12. tammikuuta 2014
CAUSE WHEN I'M WITH HIM, I AM THINKING OF YOU
ostoksia:
New Yorker / 14.95
koru / h&m 4.95 / korvikset / h&m 2.95 / sormus / glitter 1.75
h&m / 9.95
New Yorker / 14.95
koru / h&m 4.95 / korvikset / h&m 2.95 / sormus / glitter 1.75
h&m / 9.95
moikka! viime viikonloppuna olin roosalla milan,veeran ja millan kanssa viettämässä iltaa, otettiin kuvii, kuunneltii musiikkii, pidettiin hauskaa ja syötiin (: ja joskus yöllä fanny tuli hakemaa mut ja menin niille yöksi. tää viikko on menny kivasti ja koulus kans hyvin. lauantai aamuna lähettiin fannyn kanssa willaan ja oltiin siellä monta tuntia, ostin sieltä paidan legginssit ja koruja. aattelin muuten käyttää tota paitaa ehkä enemmän harkoissa (: lähtiessä willasta mulla oli kauheet selkäkivut... btw ensviikolla alkaa taas harkat ja mun pitäis pikaisesti ilmottauttuu ja ajattelin mennä siskonkaa hip hop edistyneisii. mua vähän jännittää kun en oo ennen tanssinu hip hoppii ja viel edistyneis :D joten saa nähä miten pärjään, toivottavasti hyvin.
moikkaa ♥
perjantai 3. tammikuuta 2014
SHOPPING AND HAVING FUN
OSTOKSIA:
Gina / 24,90 -50% 12,48 e
vas. h&m -50% 3.48 e / oik. h&m -50% 3.98 e
h&m / 5.95 e
h&m / 7.95 e
h&m / -50% 2.47 e
prisma / puuteri 7.90 e / silmäkynä 8.10 e / ripsiväri 14.20
Eilen olin stadissa roosan, milan, veeran ja violan kanssa. mukaan tarttu pari paitaa ja koruja (: monissa kaupoissa ei edes ollu oikee kokoja, mutta mietittii että mentäis tässä lähiaikoina willassa käymää jos sieltä sitten löytyis jotain. ennen ostoksille menoa käytiin mäkkärissä syömässä.. tänään olin keskustassa veeran ja milan kanssa ja myöhemmin roosan. ostin meikkei ja sitte suomalaisest kirjakaupast pari koulutarviketta. huomenna mennään katomaan Believe -elokuva ja näytös alkaa jäkessä 16.45 ja illemmal roosalle viettää iltaa ja sieltä joskus myöhempää fannylle yöks.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


