sunnuntai 4. elokuuta 2013

HELLO WHEREVER YOU ARE, ARE YOU DANCING ON THE DANCE FLOOR OR DRINKING BY THE BAR?


hellou! Torstaina käytiin jyväskylässä moikkaamassa äitin tuttuja ja sitten yövyttiin jyväskylässä mummolassa. sieltä tulin lauantai iltana 10 aikoihin kotiin. tänään olin kavereitten kanssa keskustassa ja rantapuistossa uimassa :--D mutta tosiaan hyvää kuuluu. kohta ne koulutkin jo alkaa ja haluisin vaan vielä nauttia pitkästä lomasta! tuntuu kun kesäloma ois vasta alkanut.. nyt täytyy vaan mennä vähän aikasemmin nukkumaan että saa unirytmisä kiinni. Hyvää yötä!

tiistai 30. heinäkuuta 2013

THIS IS NIGHTLIFE




ei oo paljoo kerrottavaa tästä päivästä..
oon aika väsyny ku oon valvonu parina yönä aamuun asti.. illal kavereittenkaa keskustassa. hyvää yötä kaikille!

maanantai 29. heinäkuuta 2013

LET'S HAVE A PARTY

                                                                     KENGÄT / MEKKA / norm. 54.90e ALE -50% 27.45e




hyvää kuuluu. tulin kotiin eilen illalla (: tänään olin keravalla kaupoilla ja mukaan tarttu yhet kengät. olin myös kavereitten kanssa! ihanaa oli nähä kavereitakin♥ 

perjantai 26. heinäkuuta 2013

MEE MÖKILLE ÄLÄKÄ JÄÄ KAUPUNKIIN






Mökkeilyy, uimista, saunomista, kahlaamista, kuvailuu, nauramista, auringon ottoo, veneellä soutelemista, kesän viimeisten lomaviikkojen nauttimista ♥