Hello ! Vihdoin pääsin tekemään tän postauksen! Tässä on siis kahdelta kuukaudelta kuvia ja siinä edellisessä postauksessa kirjotinkin mun lomasta ja tässä nyt nää kuvat ! :) Tosiaan melkein kaikki kuvat oon laittanu kollaaseihin koska muuten niitä ois tullu ihan liikaa, enkä ois saanu tätä postausta ikinä tehtyy.. :--D mutta nyt kuviin ! Öitä ♥
sunnuntai 14. heinäkuuta 2013
I FEEL SO HIGH I COME ALIVE I NEED TO BE FREE WITH YOU TONIGHT
Hello ! Vihdoin pääsin tekemään tän postauksen! Tässä on siis kahdelta kuukaudelta kuvia ja siinä edellisessä postauksessa kirjotinkin mun lomasta ja tässä nyt nää kuvat ! :) Tosiaan melkein kaikki kuvat oon laittanu kollaaseihin koska muuten niitä ois tullu ihan liikaa, enkä ois saanu tätä postausta ikinä tehtyy.. :--D mutta nyt kuviin ! Öitä ♥
keskiviikko 3. heinäkuuta 2013
SUMMER
Heippa kaikille!♥ Anteeks kauheesti et oon surkee postaaja.. en oo postannu pitkäääään pitkään aikaan..
tuun nytte tänne kirjottelee vähä mun lomasta että miten on menny ja ym. 24.5 oli Isac Elliotin keikka nosturilla, jonotettiin että päästiin sisään niin reilu 8h varmaankin :) Mutta tosiaan hyvä todistus tuli, keskiarvolla 8.5 ! Loma alko sillä että mentii millalle telttaa yöks kaveriporukankaa ja oli tosi hauskaa ! Kiitti tytöt, ootte ihanii ;) ♥ Sieltä sitte seuraavana päivänä mökille ja sieltä taas kotiin. Vietin paljon aikaa kavereittenkaa. Sitten käytiin laivalla Baltic Prinsesillä isolla porukalla. Risteily kesti 23h ja oli tosi kivaa. Isac Elliot piti siellä keikan niin jonotettiin sinne 8h :) Sitte lähin keuruulle viettää juhannusta serkkujen ja kavereittenkaa, tosi siisti juhannus ! ♥ Sieltä sitte Jyväskylää mummolaa oltii mummolassa joku vähä yli viikko, käytiin mökillä, uitiin ja saunottiin.. Eilen tulin kotiin vihdoin pienen reissailun jälkeen :) Ja huomenna ois sitten leirille :) (4-7.7) Ja sieltä kotiin ja sitte nään taas vihdoin kavereitakin ! ♥ Muuten mulle kuuluu ihan hyvää ja vähän hunookin. (:/ Saan maybe uuen kameranki :) Mutta hyvää yötä ! Ja nauttikaa KESÄSTÄ kun sitä on vielä jäljellä !!! Kun pääsen koneelle niin laitan paljon kuvia!
♥:yasmin
lauantai 18. toukokuuta 2013
LET'S LIE CAUSE WE NEVER GONNA GO TO SLEEP
Itävalta-Latvia matsissa ft. Milla, Saara, Roosa ja Emilia ♥
Itävalta-Latvia / 6-3
Saaralla yötä ft: Milla, Roosa ja Ona ♥
Äitienpäivänä :--)
Eilisestä ja muista päivistä kuvia :--)
H&M 9.95e
New Yorker 9.95e
New Yorker 6.95e
New Yorker 9.95e
Gina tricot 5.95e
stadium 4.95e
Lindex norm. 22.95e / ale joku 12e
Isac Elliot ♥ ;)
Helloou! Pitkästä aikaa taas! Mulle kuuluu toosi hyvää :) Viikot on vierähtäny tosi nopeesti ja kaikenlaista on koettu ja nähty! ♥ Oon ollu nyt paljon kavereitten kanssa ja pyöriny paljon keskustassa. Vaatteitakin on löytynyt :) Nyt voin jo ite sanoo et KESÄ on täällä!! Ihanaa ♥ Oon oottanu tätä jo kauan. Ei tarvii enää pukee ees paljoo päälle tai lämpimiä vaatteita, voi vaan riehuu sortseissa ja topissa, kun ulkona on niin lämmin! Vielä kesälomaa odotellessa! ;)
Tässä tais ollakkin jo lyhyeesti mun kuulumiset.
Morjens ! ♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)










































