sunnuntai 28. huhtikuuta 2013
WELL YOU ONLY NEED THE LIGHT WHEN IT'S BURNING LOW, ONLY MISS THE SUN WHEN IT STARTS TO SNOW
seppälä 8e seppälä 5e
Moikka tulin taas postailee! :--)
Mulle kuuluu ihanhyvää. Ja sori ku on vähä kuvii ja viel et oon kopsannu muilt ku ei oo kameraa ollu mukana ja suurinosa kuvista on puhelimes.. Mutta viime viikonloppuna oltii tivolis Millan, Roosan, Saaran, Ellin ja Onankaa. Oli tosi kivaa! Tää viikko on menny taas nopeesti ja huomaa mite kesä tulee!! ♥ ihanaa! Lauantaina lähettii aamulla Ellinkaa ostaa Onalle synttärilahjaa keskustasta ja Saaraki tuli myös vähä myöhemmi sinne :) sit kierreltii siel jossai ja mentii saaralle tekee yhtä korttii jossa meni jonku aikaa ja tehtii kaikkee kivaa Saaral :) Kuudelta alko Onan synttärit ja siel oli tosi kivaa ;) partyyy! Jääti myös yöks ♥ Tänää sitte lähin siin joskus 12 aikaa viemää kamoja himaa ja menin takasi Onalle ja sitte mentii mäkkiin ja keskustaa.
Ei mulla muuta. Tuntuu et en osaa enää kirjottaa kunnol :D
Öitää ♥
maanantai 15. huhtikuuta 2013
YOU SEE MY SMILE NOT MY PAIN
päästiin sitte uutisii.. ja toi mun ilme XD
Aurinkoiset ilmat, kavereitten kanssa oleminen, yökyläilyt, helsinki, isacin ja robinin nimmarit, herkuttelu, nauraminen, kuvaaminen, ulkoilu, hauskanpito ja veljen synttärit! nää kaikki on kuulunu mun viikkoihin ♥
Mulle kuuluu hyvää ja on ihanaa ku lumet sulaa ja alkaa olla jo aika lämpimiä päiviä!
Tälle viikolle ei oo oikee muita suunnitelmia kun että meen tivoliin joittenkikaa (;
Öitä kaikki ♥
perjantai 29. maaliskuuta 2013
KOSKAAN OLLUT PALJON USKOA RAKKAUTEEN TAI IHMEISIIN
Anteeks tää kauheen PITKÄ POSTAUSTAUKO !
Mutta siis mulle kuuluu hyvää! Viime viikonloppuna perjantaista lauantaihin olin roosalla yötä ja lauantaista sunnuntaihin olin onalla ellin ja roosankaa! :--) Oli toosi mukavaa! Tää viikko on menny sairastellessa.. :/ mut menin torstain kouluu. Ihanaa alko vihdoin tää odotettu loma :--) Lomassa on just ihanaa et saa nukkuu niin pitkää ku haluu, valvoo nii myöhää ku haluu, olla kavereittenkaa yms! Eilen vietettiin roosan synttäreitä ja niistä onki nyt kuvii. Tänään oon yötä roosalla saarankaa :--) Ei mul muuta öitää♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





























