perjantai 3. tammikuuta 2014

SHOPPING AND HAVING FUN




OSTOKSIA:
                                                                                      h&m / 9.95 e
                                                                          Gina  / 24,90  -50%  12,48 e
                                                                   vas. h&m -50%  3.48 e / oik. h&m -50%  3.98 e
                                                                                     h&m / 5.95 e
                                                                               h&m / 7.95 e
                                                                                       h&m / -50% 2.47 e
                                                       prisma / puuteri 7.90 e / silmäkynä 8.10 e / ripsiväri 14.20

Eilen olin stadissa roosan, milan, veeran ja violan kanssa. mukaan tarttu pari paitaa ja koruja (: monissa kaupoissa ei edes ollu oikee kokoja, mutta mietittii että mentäis tässä lähiaikoina willassa käymää jos sieltä sitten löytyis jotain. ennen ostoksille menoa käytiin mäkkärissä  syömässä.. tänään olin keskustassa veeran ja milan kanssa ja myöhemmin roosan. ostin meikkei ja sitte suomalaisest kirjakaupast pari koulutarviketta. huomenna mennään katomaan Believe  -elokuva ja näytös alkaa jäkessä 16.45 ja illemmal roosalle viettää iltaa ja sieltä joskus myöhempää fannylle yöks.

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE


Heei! Ihanaa tätä vuotta vielä kaikille! Mä ite vietin uuden vuoden mun sukulaisilla elikkäs iskän serkuilla ja pidettii hauskaa ja herkuteltii (: Kun muut ampu raketteja niin ite vaan otin koko ajan kameralla kuvia ja tossa niitä sitten olis. Ja kiva kun tilattiin taksi kotiin niin saatin kauheen ruuhkan takii oottaa 3 tuntii et saatiin kyyti :D ja nyt oon tosiaan hirveen väsyny kun päästin kotiin vasa 5:30 ja oon muutenkin valvonu paljon lomalla.. ja sitten vielä huomenna kouluu.. Mutta huomenna ois suunnitelmissa lähtee Roosan ja Veeran kanssa stadiin vähän vaateostoksille ja lauantaina sitte Roosalle viettää iltaa ;) ja sieltä fannylle yöksi. 
Ps. Tuossa ois mun huoneesta muutamia kuvia kun kommentilla kysyttiin, että jos laittaisin niitä (:

maanantai 30. joulukuuta 2013

CHRISTMAS


Moikka mooi! Tarkotus oli tulla jo jouluaattona postaa mutta tulinkin vasta nyt. 
Mulle kuuluu hyvää ja mun joulu meni hyvin ja sain kivoja lahjoja ja oli ihan hyvää jouluruokaakin. Tuossa yhessa kuvassa on siis osa mun joululahjoista, sain lisäksi vielä paljon rahaa, pari kirjaa, vaatteita ja koruja (: Synttärilahjaks toivon sitte uutta puhelinta. Tällä hetkellä oon jyväskylässä ja tuun tänään kotiin junalla niin ehtii sitten vielä uuden vuoden viettää kavereittenkaa ja muutenki nähä niitä. Eilen olin serkuilla viettämässä iltaa ja hauskaa, oon myös mummolassa käynyt.
Hyvät uudet vuodet jo kaikille ja pitäkää hauskaa!  

maanantai 23. joulukuuta 2013

YÖKYLÄILYY & UUTA HIUSTA


Moikkaa ♥ Mua jännittää huominen kun on jouluaatto ja syödään hyvää jouluruokaa ja saadaan avata lahjat! Hyvää joulua jo kaikille! Eilen olin siis mun siskolla fannylla yötä ja oli hauskaa! (: sain fannylta vaatteita, koruja ja korviksia mitä fanny ei enää käytä. Tänää oon ollu vaa himassa ja siivoillu ja kuunnellu musiikkia ja värjänny hiukset! Noista hiuksista tosiaan tuli oikeesti tosi vaaleet ei välttämättä näytä niin vaaleilta kuvissa, mutta ne on, varsinki päivänvalossa näkyy hyvin kuinka vaaleet ne on (: Mulla oli noitte hiusten alla sellasta ''maantien harmaata ja ruskeen sekotusta'' :D ja nyt ku laitan ponnarille niin ne on ihan vaaleet :o mutta btw, hyvää joulun odotusta kaikille  ja nauttikaa hyvästä ruoasta! Hyvää yötä! ♥