sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

I FEEL SO HIGH I COME ALIVE I NEED TO BE FREE WITH YOU TONIGHT


































 Hello ! Vihdoin pääsin tekemään tän postauksen! Tässä on siis kahdelta kuukaudelta kuvia ja siinä edellisessä postauksessa kirjotinkin mun lomasta ja tässä nyt nää kuvat ! :) Tosiaan melkein kaikki kuvat oon laittanu kollaaseihin koska muuten niitä ois tullu ihan liikaa, enkä ois saanu tätä postausta ikinä tehtyy.. :--D mutta nyt kuviin ! Öitä


keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

SUMMER

Heippa kaikille! Anteeks kauheesti et oon surkee postaaja.. en oo postannu pitkäääään pitkään aikaan..
tuun nytte tänne kirjottelee vähä mun lomasta että miten on menny ja ym. 24.5 oli Isac Elliotin keikka nosturilla, jonotettiin että päästiin sisään niin reilu 8h varmaankin :) Mutta tosiaan hyvä todistus tuli, keskiarvolla 8.5 ! Loma alko sillä että mentii millalle telttaa yöks kaveriporukankaa ja oli tosi hauskaa ! Kiitti tytöt, ootte ihanii ;)  Sieltä sitte seuraavana päivänä mökille ja sieltä taas kotiin. Vietin paljon aikaa kavereittenkaa. Sitten käytiin laivalla Baltic Prinsesillä isolla porukalla. Risteily kesti 23h ja oli tosi kivaa. Isac Elliot piti siellä keikan niin jonotettiin sinne 8h :)  Sitte lähin keuruulle viettää juhannusta serkkujen ja kavereittenkaa, tosi siisti juhannus ! Sieltä sitte Jyväskylää mummolaa oltii mummolassa joku vähä yli viikko, käytiin mökillä, uitiin ja saunottiin.. Eilen tulin kotiin vihdoin pienen reissailun jälkeen :) Ja huomenna ois sitten leirille   :) (4-7.7) Ja sieltä kotiin ja sitte nään taas vihdoin kavereitakin ! Muuten mulle kuuluu ihan hyvää ja vähän hunookin. (:/ Saan maybe uuen kameranki :) Mutta hyvää yötä ! Ja nauttikaa KESÄSTÄ kun sitä on vielä jäljellä !!! Kun pääsen koneelle niin laitan paljon kuvia!


♥:yasmin

lauantai 18. toukokuuta 2013

LET'S LIE CAUSE WE NEVER GONNA GO TO SLEEP

Itävalta-Latvia matsissa ft. Milla, Saara, Roosa ja Emilia

                                                                   Itävalta-Latvia  /  6-3







                                                                                     
      Saaralla yötä ft: Milla, Roosa ja Ona








                        Äitienpäivänä :--)


Eilisestä ja muista päivistä kuvia :--)

                                                                   H&M  9.95e
                                                            New Yorker  9.95e
                                                               New Yorker  6.95e
                                                              New Yorker  9.95e
                                                              Gina tricot  5.95e
                                                                    stadium  4.95e
                                                                     Lindex  norm. 22.95e / ale joku 12e
                                                                         Isac Elliot ♥ ;)








Helloou! Pitkästä aikaa taas! Mulle kuuluu toosi hyvää :) Viikot on vierähtäny tosi nopeesti ja kaikenlaista on koettu ja nähty! Oon ollu nyt paljon kavereitten kanssa ja pyöriny paljon keskustassa. Vaatteitakin on löytynyt :) Nyt voin jo ite sanoo et KESÄ on täällä!! Ihanaa  Oon oottanu tätä jo kauan.   Ei tarvii enää pukee ees paljoo päälle tai lämpimiä vaatteita, voi vaan riehuu sortseissa ja topissa, kun ulkona on niin lämmin! Vielä kesälomaa odotellessa! ;) 
Tässä tais ollakkin jo lyhyeesti mun kuulumiset. 
Morjens !