lauantai 18. toukokuuta 2013

LET'S LIE CAUSE WE NEVER GONNA GO TO SLEEP

Itävalta-Latvia matsissa ft. Milla, Saara, Roosa ja Emilia

                                                                   Itävalta-Latvia  /  6-3







                                                                                     
      Saaralla yötä ft: Milla, Roosa ja Ona








                        Äitienpäivänä :--)


Eilisestä ja muista päivistä kuvia :--)

                                                                   H&M  9.95e
                                                            New Yorker  9.95e
                                                               New Yorker  6.95e
                                                              New Yorker  9.95e
                                                              Gina tricot  5.95e
                                                                    stadium  4.95e
                                                                     Lindex  norm. 22.95e / ale joku 12e
                                                                         Isac Elliot ♥ ;)








Helloou! Pitkästä aikaa taas! Mulle kuuluu toosi hyvää :) Viikot on vierähtäny tosi nopeesti ja kaikenlaista on koettu ja nähty! Oon ollu nyt paljon kavereitten kanssa ja pyöriny paljon keskustassa. Vaatteitakin on löytynyt :) Nyt voin jo ite sanoo et KESÄ on täällä!! Ihanaa  Oon oottanu tätä jo kauan.   Ei tarvii enää pukee ees paljoo päälle tai lämpimiä vaatteita, voi vaan riehuu sortseissa ja topissa, kun ulkona on niin lämmin! Vielä kesälomaa odotellessa! ;) 
Tässä tais ollakkin jo lyhyeesti mun kuulumiset. 
Morjens !

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

WELL YOU ONLY NEED THE LIGHT WHEN IT'S BURNING LOW, ONLY MISS THE SUN WHEN IT STARTS TO SNOW











                          seppälä 8e                     seppälä 5e                                                                        

Moikka tulin taas postailee! :--)

Mulle kuuluu ihanhyvää. Ja sori ku on vähä kuvii ja viel et oon kopsannu muilt ku ei oo kameraa ollu mukana ja suurinosa kuvista on puhelimes.. Mutta viime viikonloppuna oltii tivolis Millan, Roosan, Saaran, Ellin ja Onankaa. Oli tosi kivaa! Tää viikko on menny taas nopeesti ja huomaa mite kesä tulee!! ihanaa! Lauantaina lähettii aamulla Ellinkaa ostaa Onalle synttärilahjaa keskustasta ja Saaraki tuli myös vähä myöhemmi sinne :) sit kierreltii siel jossai ja mentii saaralle tekee yhtä korttii  jossa meni jonku aikaa ja tehtii kaikkee kivaa Saaral :) Kuudelta alko Onan synttärit ja siel oli tosi kivaa ;) partyyy! Jääti myös yöks Tänää sitte lähin siin joskus 12 aikaa viemää kamoja himaa ja menin takasi Onalle ja sitte mentii mäkkiin ja keskustaa.
Ei mulla muuta. Tuntuu et en osaa enää kirjottaa kunnol :D 
Öitää

maanantai 15. huhtikuuta 2013

YOU SEE MY SMILE NOT MY PAIN










                                                  päästiin sitte uutisii.. ja toi mun ilme XD












Aurinkoiset ilmat, kavereitten kanssa oleminen, yökyläilyt, helsinki, isacin ja robinin nimmarit, herkuttelu, nauraminen, kuvaaminen, ulkoilu, hauskanpito ja veljen synttärit! nää kaikki on kuulunu mun viikkoihin ♥ 
Mulle kuuluu hyvää ja on ihanaa ku lumet sulaa ja alkaa olla jo aika lämpimiä päiviä!
Tälle viikolle ei oo oikee muita suunnitelmia kun että meen tivoliin joittenkikaa (;

                            Öitä kaikki