maanantai 15. huhtikuuta 2013
YOU SEE MY SMILE NOT MY PAIN
päästiin sitte uutisii.. ja toi mun ilme XD
Aurinkoiset ilmat, kavereitten kanssa oleminen, yökyläilyt, helsinki, isacin ja robinin nimmarit, herkuttelu, nauraminen, kuvaaminen, ulkoilu, hauskanpito ja veljen synttärit! nää kaikki on kuulunu mun viikkoihin ♥
Mulle kuuluu hyvää ja on ihanaa ku lumet sulaa ja alkaa olla jo aika lämpimiä päiviä!
Tälle viikolle ei oo oikee muita suunnitelmia kun että meen tivoliin joittenkikaa (;
Öitä kaikki ♥
perjantai 29. maaliskuuta 2013
KOSKAAN OLLUT PALJON USKOA RAKKAUTEEN TAI IHMEISIIN
Anteeks tää kauheen PITKÄ POSTAUSTAUKO !
Mutta siis mulle kuuluu hyvää! Viime viikonloppuna perjantaista lauantaihin olin roosalla yötä ja lauantaista sunnuntaihin olin onalla ellin ja roosankaa! :--) Oli toosi mukavaa! Tää viikko on menny sairastellessa.. :/ mut menin torstain kouluu. Ihanaa alko vihdoin tää odotettu loma :--) Lomassa on just ihanaa et saa nukkuu niin pitkää ku haluu, valvoo nii myöhää ku haluu, olla kavereittenkaa yms! Eilen vietettiin roosan synttäreitä ja niistä onki nyt kuvii. Tänään oon yötä roosalla saarankaa :--) Ei mul muuta öitää♥
lauantai 9. maaliskuuta 2013
LOST IN THIS WORLD
siitä onkin jo reilu viikko kun viimeks postasin! syy siihen on että en oo vaan kerennyt! mutta asiasta toiseen ---> mulle kuuluu hyvää! :--) on ihanaa ku huomaa et kevät on tulossa ja aurinko paistaa kirkkaasti (; oon ollu paljon kavereittenkaa ja ollu tosi kivaa! viime lauantaina olin kialla yötä :) ja tänääki oon sit taas kial yötä, koska on kian synttärit! Onnee vielä!<3 ja saan oikeesti nauraa tolle kialle joka sönköttää tos vieres koko aja...:D mut ei mul muuta, öitä kaikille!♥
kian lisäys: en sönköttänyt, kerroin oman versioni yasun päivistä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




















